Thanks you kratta
Alchymie pomoci Elixiru
- je to zakladni druh alchymie, ktery je zde od pocatku hry (velice jednoduchy princip)
Elixiry
- bud muzete ziskat od jineho hrace za penize nebo vam muzou dropnout z potvor
- druhy elixiru:
Weapon elixir -> pouziva se na zbran (nejcennejsi ze vsech 4 elixiru)
Protector elixir -> pouziva se pro vsechny typy obleceni (Armor, Protector i Garment)
Shield Elixir -> pouziva se na stit
Accesory Elixir -> pouziva se na sperky (nausnice, prsteny i nahrdelniky)
Lucky Powder (prasek stesti)
- koupite u NCP (v kazdem meste je v General Shop)
- vzdy je urcen pro jaky stupen veci muze byt pouzit (degree)
Popis ocarovani veci pomoci elixiru
- z nabidky akci (vyvolate pismenem "A") si vyberete alchemii
- v teto nabidce si vyberete druhou zalozku --- meno doplnim ---
- do volneho slotu date vec kterou chcete ocarovat a tim se vam odemce jedno volne misto pro elixir (nebo kamen - vysvetleno pozdeji)
- po vlozeni spravneho elixiru se uvolni dalsi misto pro prasek stesti
- vlozite prasek stesti stupne pro danou vec (neni povinen, ale ma to zvysit uspesnost pokusu) - pokud ma predmet atribut lucky, tak muze byt vyuzita misto prasku
- provedete fuse
-> pokud mate stesti, tak se vec zvedne o jedno +
-> pokud smulu tak se +x snizi na 0, muze se snizit durabilita, pri pokusu zvednout +5 a vic se muze vec i znicit (temto efektum maji zabranit atributy steady, imortality)
Priklad:
Mam glavie lvl60 +0 (zbran ma stupen - degree 7), proto potrebuju prasek pro d7 a weapon elixir. Pokud to mam, tak se muzu pokusit zvednout +1. Zkusil jsem to a mam uspech a zbran je nyni +1. Pokracuji dale a stejnym postupem zkousim na +2. Opet vyjde. Zkousim do tretice, ale tentokrat to nevyjde. Zbran je opet na +0 a ja chudsi o 3 prasky a 3 Weapon elixiry. Muzu to zkouset znova.
Zkusenost:
- na +3 se dava vetsinou prumerne na 8-10 elixiru, hodne lidi, ze se jim to podari vzdy napoprve, ale jsou to jen stastlivci
- na +4 se jde uz do velkeho risku a je to jen pro majetne
- na +5 jsem dal jednou pomoci 12 Elixiru a pak jsem to zkusil znova z jinou zbrani a nechal jsem v tom 20M za Weapon elixiry a nemel jsem ji ani na +3
Osobni rada
- rozmyslet si zda se vam vylepseni dane veci vyplati (nekdy ma samotny elixir vetsi cenu nez ta vec, kdyz bude na +x)
- dobre veci stoji za to zkouset na +3, pak uz je vetsinou ztrata vetsi nez zisk
Alchymie pomoci Kamenu, elementu a tabletu
Je to novejsi zpusob alchymie, kterym muzete dane veci resetnou nejakej udej (smaze se a vygeneruje se novy) a nebo muzete veci pridat nejakou specialni vlastnost (blue stat)
zakladni schema:
elementy + tablet - stone
stone + vec - pokus ocarovani veci
Elementy
- ziskame rozlozenim spec. dropu z monster (.... nejake vypsat ..), veci (pouzit jen ty nejake, co byste prodali NCP) nebo koupi od jineho hrace
- jsou 4 druhy elementu Earth (zeme), Fire (ohen), Water (voda) a Wind (vitr)
edit- elementy maji sve lvl (aktualne 1-9) -> celkem muzete mit az 36 druhu
- potrebne zakladni slozky pro vytvoreni kamenu
Destroyer a void rondo
- koupite u NCP (v kazdem meste je v General Shop)
- destroyer rondo je potreba na rozkladani obycejnych veci
- void rondo je potreba na rozkladani spec. dropu z monster
Popis rozkladani spec. dropu a veci na elementy
- nejprve si zkontrolujte, zda mate dost mista v invetari na nove elementy (popripade i nove kameny)
- z nabidky akci (vyvolate pismenem "A") si vyberete alchemii
- v teto nabidce si vyberete prvni zalozku
- do volneho slotu date rondo (druh zalezi na tom, co rozkladate - spec. drop nebo vec)
- pokud rozkladate spec. dropy z monster, tak je tam muzete dat vsechny do prave casti (nasledny rozklad pak trva podle celkoveho poctu dropu)
- pokud rozkladate vec, tak lze vlozit jen jedna (pokud po vlozeni do slotu kouknete, tak je tam napsano kolik destroyer rondo je potreba)
- provedete fuse (respektive fuse all)
-> pokud rozkladate spec. dropy, tak postupne dostavate presne ty elementy a jejich pocet, ktery je v popisu toho dropu
-> pokud rozkladate vec, tak dostanete nahodny pocet ctyr druhu elementu (druh je VZDY zavisly na typu veci) a je tu sance ze dostanete i kamen daneho stupne
Zkusenost
- pri rozkladani veci dostavate 4 druhy elementu (jejich lvl je stejny jak degree veci nebo o jeden nizsi)
- nekdy se mi podarilo dostat i kamen, ktery mel pak vyssi prodejni cenu nez ten predmet (rozkladal jsem i blue veci, ale ne vzdy jsem dostal kamen ... vylozene opet nahoda)
Tablety (recepty)
- ziskat to muzete od jineho hrace nebo jako drop
- chapat to muzeme jako potrebny "recept" (udava pocet potrebnych elementu)
- vzdy je urcen lvl kamene, ktery vznikne
Popis vytvoreni kamene pomoci "receptu" a elementu
- z nabidky akci (vyvolate pismenem "A") si vyberete alchemii
- v teto nabidce si vyberete prvni zalozku --- meno doplnim ---
- do volneho slotu date recept (tablet) podle, ktereho chcete udelat kamen
- date potrebne elementy (kdyz date vic, tak se nic nestane - ztrati se jen pozadovane pocet)
- provedete fuse (pokud nejde, tak zkuste fuse all)
-> nevim zda je uspech 100%, ale me zatim vzdy vznikl pozadovany kamen
Stones (Kameny)
- ziskame slozenim potrebnych elementu podle "receptu" nebo muzeme ziskat od jineho hrace (jsou i vyjimecne kameny co se daji koupit za silk)
- az teprve tyto kameny slouzi k ocarovani veci (lvl kamene urcuje pro jakej stupen predmetu muze byt pouzit)
- kazdy kamen je strucne popsan a ma i napsanou pravdepodobnost spatneho vlivu (atributte of assimilation -> cim mensi procento tim lepsi)
Popis ocarovani predmetu pomoci kamene
- z nabidky akci (vyvolate pismenem "A") si vyberete alchemii
- v teto nabidce si vyberete druhou zalozku --- meno doplnim ---
- do volneho slotu date vec kterou chcete ocarovat a tim se vam odemce jedno volne misto pro kamen (elixir - vysvetleno drive)
- vlozite kamen, ktery chcete pouzit (musi mit lvl jakej ma vec degree)
- tu se zadny prasek stesti nepouziva
- provedete fuse (pokud nejde, tak zkuste fuse all)
-> podle vlivu se mohou snizit nektere hodnoty predmetu (nezavisle na uspechu ci neuspechu)
-> pokud mate stesti, tak se provede to k cemu je kamen urcen (efekt byva nahodny)
-> pokud mate smulu, tak se vec neocaruje a jsou 2 moznosti
1. vec zustane tak jak byla
2. vec se znici (neslysel jsem o tom, ze by se to opravdu stalo)
Zkusenost
- ocaroval jsem prsten co mel +1int +3 na +1int +4str +3 (vedlejsi efekt zadny)
- ocaroval jsem prsten +3 pomoci 2 kamenu (int a str) na +3int +2str +3 (vedlejsi efekt phy abs 15.3 -> 15.1)
- kamaradi carovali a ani jednomu se nepovedlo ocarovat (luk a stit)
Osobni rada
- str a int davejte hlavne na zajimave sperky, protoze ty jsou nejvetsim prinosem jak pro vas, tak pro hrace v guilde, kteri to po vas muzou dedit nezavisle na jejich zamereni
- co se tyka elementu, tak tech se nezbavujte. Urcite znate nekoho kdo je bude chtit (at uz v guilde nebo nejakej kamos ve hre). Ze zacatku nez si vsichni poradne ozkousi alchymii, tak to bude nedostatkove zbozi