Str (Int) x increase
- prida postave dodatecne x str (int)
- muze byt na vsem
Durability (Attack rating/Dodge) x% increase
- prida veci x% do dane vlastnosti (Durability/Attack rating/Dodge)
Blocking ratio x
- udava jaka je sance, ze zrusite souperuv block
- je to jen u zbrane a nejsou to procenta, ale jen zahadne cislo
Critical ratio x
- udava jaka je sance, ze zrusite souperuv critical
- je to jen u stitu a nejsou to procenta, ale jen zahadne cislo
HP (MP) x increase
- prida x HP (MP) postave
- pouze jen na obleceni pro hlavu, hrudnik a nohy
Steady(xTime/times)
- zabrani snizeni durability veci pri neuspesne elixirove alchemii (pri pokusech zkusit udelat +5,+6,+7 a vic)
- na zbranich a obleceni
Immortal(xTime/times)
- zabrani zniceni veci pri neuspesne elixirove alchemii (pri pokusech zkusit udelat +5,+6,+7 a vic)
- na vsem
Astral x Time/times
- zabrani snizeni +x veci na 0 (vec se snizi na +4) pri neuspesne elixirove alchemii ( pri pokusech udelat +4,+5,+6,+7 a vic)
- na vsem
Luckyx Time/times
- zvysuje vetsi sanci uspechu v elixirove alchymii
Electric shockHour x% reduces
- redukuji dobu trvani vedlejsiho efektu elektriky
- pouze sperky
BurnHour x% reduces
- redukuji dobu trvani horeni
- pouze sperky
Freeezeing, FrostbiteHour x% reduces
- redukuji dobu trvani mrazeni a take sanci byt zmrazen
- pouze sperky
PoisoningHour x% reduces
- redukuji dobu trvani otravy
- pouze sperky
ZombieHour x% reduces
- redukuji dobu trvani otravy
- pouze sperky
Poznamky:
- x udava obecne nejake cislo
- redukce u sperku maji maximalni hodnotu 20%
- Lucky, Immortal, Steady, Astral vas nemusi moc zajimat, pokud nechcete udelat +5 ci vic
Cervene vlastnosti
Repair Invalid
- vetsinou ma zvysenou zivotnost, ale nelze opravit a to zadnym zpusobem (az ji dojde zivotnost, tak lze jen vyhodit ci prodat)
- nedoporucuji pouzivat -> pouze kdyz jde u super vec
Reduces durability
- snizi zivotnost veci (vetsinou jako nasledek nepovedene alchymie u veci co nemaji steady)
- vetsinou se pak opravuje modrou vlastnosti, ktera ji zase zvysi
Obycejne staty zbrane
Phy. attack power x - y
- pridava postave poskozeni pro fyz. utok, ktere je v rozmezi x - y
- podle mastery zbrane se se prepocita dmg, co pridava zbran
Mag. attack power x - y
- pridava postave poskozeni pro mag. utok, ktere je v rozmezi x - y
- mastery zbrane nema na tuto hodnotu vliv
Duraibility x
- je to zivotnost veci
- jak se dostane na hodnotu 0, tak ji nemuzete pouzit a musite ji opravit ve meste u kovare
Attack rating x
- pridava postave Hit pario
Critical x
- vetsi sance, ze date souperi critical (dvojnasobne poskozeni)
- critical se pocita jen pro fyz. poskozeni
Phy. reinforce x - y
- pridava bonusove fyz. poskozeni vypocitane na zaklade STR a hodnot x - y ( = dolni mez je STR postavy *x a horni mez je STR vasi postavy *y)
Mag. reinforce x - y
- pridava bonusove mag. poskozeni vypocitane na zaklade INT a hodnot x - y( = dolni mez je INT postavy *x a horni mez je INT vasi postavy *y)
Obycejne staty obleceni (Armor, protector a garment) a stitu
Phy. (Mag.) defence power x
- zvysuje postave fyz. (mag.) obranu
- cim vyssi, tim mensi poskozeni dostanete
Duraibility x
- je to zivotnost veci stejne jako u zbrane
Parry ratio x
- pridava postave dodge pario
Block x
- sance, ze bude souperuv utok bloknuty
- je to jen u stitu
Phy. reinforce x%
- pridava bonusovou fyz. obranu vypocitanou na zaklade STR a x ( = STR pointy vasi postavy * x%)
Mag. reinforce x
- pridava bonusovou mag. obranu vypocitanou na zaklade INT a x ( = INT pointy vasi postavy * x%)
Obycejne staty sperku
Phy. (Mag.) absorption rate x
- snizeni vysledneho fyzickeho (magickeho) poskozeni, ktere byste dostali bez sperku
- ve statech postavy to neni nikde napsane (neovlivnuje to obranu, ale efekto to ma)
- nejlepsi je si vyzkouset jit na nejake potvory se sperkama a bez nich a nasledne porovnat dmg jake dostavate
By Kratta Thanks you